17 barre!!!!!!

För det är ingen vanlig dag för det är surrans födelsedag!!! Tjohooooo är nu 17 bast! Riktig gamling! Vaknade upp med världens förkylning o halsont.. Bra start.. Njee, sen fick jag vänta på skolbussen i en kvart ute i stormen och endast 4 grader!!!!!!! Fyfan höll seriöst på att dö ville ringa Tish o säga att jag ville hem igen, men det gjorde jag inte.

Har vart en ganska vanlig dag (fast kallt som tusan) o har fått många grattis o så det är alltid kult:) Däremot har jag varit jätte känslosam idag, har vart nära på å börja gråta flera gånger för jag började tänka på hemma så mycket o min familj. Det var ganska jobbigt men så blor det ibland. Men det blev bättre under dagen.

Sen är jag alltid den sista, ensam, på skolbussen som blir avsläppt för chaffisen tar en annan route nu. Så jag är sista man, så hon släpper av mig precis utanför ytterdörren för hon tycker synd om mig. Lyx, annats måste jag gå 10 min från närmsta stopp.

När jag kom hem gjorde vi halloween pumpor, det var min första gång så det var kul! Sen åkte vi på restaurang till ett sushi-ställe o åt massa gott! Sen slutade det med en fet chokladtårta å sång! Känns skönt å säg att jag är 17 å inte fjuttiga 16 nu! Katchiiing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0