Underbar dag

Imorse var det pankaksfrulle nere vid sjön. Så vi gick ner runt 9 o käkade pannkakor o körv. Sen kom mina kompisar ner o jag åt med dom o dom är så underbara! Jag önskade så att vi gick i samma skola!! Dom är så underbara o glada o får en att må så bra, riktiga vänner! Iaf vi gick runt sjön i solskenet å pratade om livet o sen gick vi in i Hannas bil för att spela spel, apples to apples som var jättekul. Sen skjutsade hon hem mig.

Vid 2 kom Sarah o plockade upp mig o Ken. Vi åkte å köpte nya hörlurar till mig o massa käk o sen åkte vi hem till henne o spelade spel o käkade middag. Det var jättemysigt o kul. Sen fick jag skjuts hem o sa hejdå till Sarah som åker till California imorrn. Fett avis. Nu ska jag kolla film. Ligger i sängen o lyssnar på asfet musik med mina nya asfeta hörlurar. Jarrå! Idag har mina systrar i Sverige inflyttningsfest i deras nya lägenhet. Fettma kul önska jag också kunde va med! Hoppas dom hade en eppppiiizzkk natt. Puzz

Hanna, ja, Kelsey o lille Abby.


Världens mysigaste o roligaste Hanna


I bilen o kör spel

Mer spel con Ken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0