Till alla fan

Hejsansvejsan. Jag ska strax sova ska bara skriva ett litet snabbt inlägg här. Är tillbaka till skolan denna vecka. Segt eftersom man måste vakna så himla tidigt.. Menmen what to do. Igår så var det sk. cyber monday vilket betyder att nästan ALLA affärer i USA har stora sales på webben endast. Så jag shoppade loss på A&F som hade 40% på allt. Jag köpte jättebraiga grejer som kommer hit den 10 december. Så det sak bli kult att få grejerna då!
 
Nått annat kult? Idag på anatomin så dissekerade vi kohjärnor. Fyfabain, men det var faktiskt intressant å se hur en sån såg ut. Köttade upp den i slutet av klassen. Men luktade förfärligt illa. Idag har vi också haft födelsedagsmiddag för familjekompisen Palmer som är så underbar o rolig! Vi har käkat burritos o tårta! Micket gott. Imorrn är det vanlig skoldag. Nu ska jag sova har jätte ont i huvet. Skriver mer imorrn. Pusspuss godnatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0