Thanksgiving

Idag har vi ätit o ätit o ätit. Massa mat men gott vare! Sen har vi legat i matkoma framför tvn o kollat på football. Vid 8 åkte jag, grandpa o Tish på första "Black Friday" sale o shoppade loss. Helt sjukt mycket människor. Vi började på Walmart o sa: Ses här om 30 min, sen sprang vi iväg olika håll o plockade på oss allt vi ville ha. Folk sprang runt o sjuka köer o massa folk blev alldeles snurrig. Sen åkte vi till Target o shoppade lite till. Köpte ett par asfeta hörlurar för bara 30 dollar. Värsta kapet är så glad! Kom hem runt typ 10.30. Kan visa imorrn vad jag köpt! Fick verkligen mycket för pengarna. Nu ska jag sova, puss o godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0