Stone mountain

Sov över hos Sarah  på kvällen. Vi vaknade kl 8 imorse av oss själva, ingen aning varför. + att jag har värsta stora skrap-liknande-såret på mitt ena knä, haha alltså hur hände det?
 
Vi gick ner o gjorde frukost åt resten av familjen. Bacon o ägg. Mums.Sarahs värdspappas kompis var där också, han var typ 25 år o dansk han med. Han kan svenska så det var kul att kunna blanda både danska, svenska o engelska. Jätte språkliga var vi! Vi åkte till Ikea efteråt o han köpte glögg o bröd. Jag blev alldeles till mig och det kändes så som hemma. Allt var gult o blått o svenska grejer o kaviar, pepparkakor o knäckebröd. Fy vad underbart! O tanten som jobbade i kassan var svensk så jag pratade med henne också, himla härligt! Fick även smaka pepparkakor, då var det svensk jul minsann.
 
 
Sen blev jag o Sarah avdroppad i Stone mountain vilket är en GIGANTISK skogspark.Fantastiskt fint med sjöar o alla träden är oranga, röda o gula för hösten. Vi besteg iaf berget som finns där. Det var sååååååå vackert. Alldeles underbart Utsikten var helt otrolig och man kände sig så duktigt efter man kommit upp till toppen, sista biten var sjukt brant men vi klarade det!
 
På toppen stog vi här, ganska otroligt!


Solen kom fram o klarblå himmel blev det. S¨himlans fint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0