Små klasser

Ja somsagt så var det ju senior skip day idag. Första lektionen var det jag o 7 andra (vanligtvis är vi 40 pers) så det var ganska så tomt. Men skönt. Har missat väldigt mycket som jag måste ta igen. Ett helt projekt, som ska vara klart tills onsdag och ett prov som är på onsdag också. Sen gitarr som är lätt, har inte missat något där. Och på lunchen idag var det inte nå bra.
 
Jag satt o åt med mina kära polare då två tjejer börjar kaxa o knuffas på varandra precis bakom mig där jag satt å åt. Och den ena tjejen knuffade in den andra tjejen i mig så då blev jag inte nå glad. Sen började dom förståss slänga sig på varandra som vilda bestar o låg både på bordet o på golvet och slogs. Då bildades det också förståss en ring runt dom o alla började skrika o så. Jag då som stog längst fram eftersom jag var närmst när slagsmålet inträffades blev nästan inputtad i fighten. Haha alltså det hade vart en syn. Aja, polisvakterna rök in o fick stopp på det innan dom drog av håret på varandra iaf.
 
Sen var det matte o sculpture som vanligt. Har en MASSA läxor o inlämningar jag måste göra tills onsdag. Imorgon är det ju election day, så det är en stor dag för USA. Då är vi lediga för dom använder alla skolor som röstsalar. Skönt. Så imorgon ska jag köra en riktigt pluggdag, typ glida runt i pyamas hela dagen o göra god mat o studera. Fett duktigt. Nu ska jag få en inlämning överstökat. Puzz o kramiz
 
En film å! Den vill jag se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0