så jäkla liten värld...

Okej, detta är fasen sjukt. Så himla många sverige-kopplingar jag har stött på här. Först kassörskan som har en syster som bor i Uppsala, sen starbuckskillens mamma som bor i Sverige, sen Lovisa Clausen som jag stötte på mitt i kön till Netherworld, och nu en tjej från Lake side som har massa kompisar som tog studenten 2010 från Dagy. Fett himla sjukt. Vad kommer härnärst liksom?
 
Okej nu har både Tish's föräldrar kommit hit med deras 2 hundar o sen kom Robins mamma hit vid 5-tiden. Då var bara jag o granpa hemma, det var första gången jag träffat Robins mamma o hon är jättegullig o härlig. Vi 3 satt vid matbordet o käkade chips o pratade om massa grejer i nästan 2 timmar tills resten av familjen kom hem. Det var himla mysigt att hänga med lite gamlingar för en sväng. Sen hade vi stormiddag o kvällstv o nu ska jag sova, är jättetrött. Skypade hela natten med soffis o somnade inte förrens typ halv 4. Sen började Ori o Hardings kompisar dampa på trummorna kl. 8 på morgonen..... Hade fett dåligt morgonhumör, nu när man äntligen är ledig o vill sova liksom. Aja imorrn ska jag sova. Sova. Sova o sova. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0