Prov

Imorse kom en annan bussdam o plockade upp mig för våran vanliga var sjuk eller nått. Det tog oss 40 min att komma till skolan för att hon tog en fett konstig väg med hur mycket trafik som helst. Ivanliga fall tar det 10 min.... Iaf satt jag på bussen och stress-pluggade för anatomiprovet. Eh, vet inte hur det gick fick typ blackout när jag satt där så ja... menmen. Sen hade jag vanlig skoldag. Det har vart en lite ont-i-huvet-dag idag för det har varit ett gigantiskt stort grått moln över oss hela dagen.Sen när jag gick hem från bussen började det spöregna. Det var inte nå gott.
 
Efter skolan har jag bara umgåts med familjen o spelat spel med barnen o lite sånt. Har inga läxor så jag ska inte plugga något idag, fett skönt. Så ikväll ska jag kolla på serier o filmer o käka svenne godis:) Mums, nu pratar jag med kansas-bruttan. Puss o tjing
 
 
 


Fhelleleho o hennes doggidogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0