Myspys

Har vart en riktigt mysig dag idag. Har legat i gräset o solat o hunnit få lite bränna tillomed. Jag tror idag var den sista riktigt varma dagen sen kommer det bara bli kallare o kallare. Synd. Iaf när jag låg i gräset kom alla hem + tvillingarnas bästisar som också är tvillingar. Dubbelt upp. Sen åt vi middag ute, korv inrullat i wienerbröds-deg. Asgott vare! Sen gick vi ner till backgården o hade bonfire o grillade marshmallows o gjorde smores. Ni vet grahamsbröd, marshmallows o choklad. Fruktansvärt smarrigt. Inga mygg heller så det var jättemysigt.

Sen ringde jag helli-syrran på skype o nu har vi suttit i över 4 timmar o pratat. Jag saknar henne så mycket. Nu har jag tagit glass o ska kolla på nån töntig tjejfilm o mysa. Mår lite bättre idag men fortfarande extremt täppt i näsan. Dom har ju inte näsdroppar här... Jaja, vi hörs imorgon! Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0