Kuligt

Idag har vart en bra dag. Har skrattat tills jag gråtit på matten för min lille mexikanska vän Fer är så himla rolig. Vi har verkligen samma humor. Ni vet när man skrattar och kan verkligen inte sluta, fick liksom kväva skrattattackerna. Det gjorde mig på bra humör resten av skoldagen. Sen tog jag bussen hem och min chaffis har skapat ett eget "stopp" för mig, eftersom jag bor så jäklans långt ifrån det närmsta buss-stoppet så har hon gjort entt eget litet stopp som är 3 min från mitt hus! Så himla snäll av henne, så nu behöver jag inte gå långt alls vilket är så skönt! När jag kom hem så har jag gjort läxa och käkat middag. Fick corndogs till middag, haha första gången jag smakat sånna och dom var himlans goda, riktigt amerikanskt.
 
Sen var jag hemma själv med tvillingarna och dom var så jäklans mysiga. Nu ligger jag i sängen o snackar med felz. Imorrn har jag prov i anatomi. Funtime. Ska hem till Sarah imorrn, vi ska ha en riktig tjejkväll. PEACE OWT
 
Detta var dagen jag tog ut tandställningen. Gud vad jag saknar huset mitt. Och rummet. Jag gillar ju att ha städat o lite ordningen o reda på saker o ting. Här är det raka motsatsen. Mitt rum är ständigt skitigt för man går med skor inomhus o hundarna fäller stora hårtussar o katterna med o barnen leker i rummet. Sen lämnas det saker o vissa försvinner o ploppar upp någon helt annanstans. Blir liksom lite utav ett störningsmoment, men får bara ta o anpassa mig. Det saknar jag hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0