Jag har inte sovit ensam

Somsagt. För ca en vecka sen så började det helt plötsligt lukta i mitt rum. En konstig, äcklig stank kom från någonstans (visste inte varifrån) så jag bara tog parfym o sprayade i mitt rum. Så var det inget mer med det.
 
Så okej, eftersom jag har legat sjuk i 5 dagar så har jag 4902368725 milj. bakterier i mitt rum. Så jag bestämde mig för att tvätta ALLT i mitt rum. Lakan, kläder, slänga snorpapper, dammsuga, moppsa osv. Så när jag håller på å dammsuga så måste jag ju göra det under sängen också. Men så flyttar jag på sängen så ser jag något som ser ut som en stor dammhög på golvet under sängen. Jag tänker då den ska jag suga upp. Med så kollar jag lite närmre o skriker till o kutar till vardagsrummet där Tish sitter. Hon följer med tillbaka o kollar under sängen. Vad tror ni att det är? EN DÖD EKORRE UTAN HUVUD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
1. Jag har sovit med denna i typ 1 veckas tid. SPYR
2. Jag rörde nästan på den döda ekorren. SPYR x2
3. JAG HAR HAFT EN DÖD JÄKLA MISSHANDLAD EKORRE UNDER MIN SÄNG UTAN SKALLE?!?!?!?!? SPYR x3
 
Mår illa när jag tänker på detta, alltså ärligt. Ska aldrig släppa in kattskrället i mitt rum någe mer. FYYYYYY.
 
Nu är iaf mitt rum jätterent för vi har skurat golvet med dessinfektionsmedel å allt möjligt så det ska blir rent o haft fönstrena öppna hela dagen. Alltså fy vad vidrigt. Men nu är allt jätterent o fräsht + jag också, har duschat av mig all sjukdom, fast är fortfarande jättetäppt menmen. Alltså gud förlåt kan inte släppa detta. Är det inte en jagande ekorre som springer över hela mig så är det en död jävel under min säng, härligt. Vad vill ekorrar mig?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0