I love my bed

Jag älskar verkligen denna säng. Den är så stor o mysig o har fått världens skönaste o fluffigaste duntäcke nu. Mysigt. Idag har jag spenderat hela dagen här nästan. Jag har pluggat för det mesta för har prov imorgon o massa läxor jag måste göra tills imorrn. Inatt vaknade jag av världens dunderbrak ute och det var världens thunderstorm. Jag trodde först att ett flygplan hade kraschat utanför huset, alltså lätet var brutalt så jag gick till fönstret o kollade men det var inget där. Bara världens åskoväder. Men jag somnade om ganska snabbt.
 
Nu väntar jag på att de andra ska komma hem så ska vi käka middag o sen ska vi väl planka framför tvn o kolla vem som vinner valet. Har inte vart sådär jätteinsatt för har nästan inte hört så mycket om det. Men ska bli spännande ändå! Här går dom runt o är alldeles spända o hetsiga o hejjar dom för fullt o dom kommer bli arga om det inte blir rätt som vinner, haha. Vinnarskallar alltså. Har också bjussat på mitt svenska godis som dom älskar här! Mums. Nu har jag spring i benen så måste röra på mig. Hörs strax, pusselito!!
 
haha vilken kul säng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0