Hurtbulle o smöriga popcorn

Kom just hem från en timmes joggingrunda himla skönt, med mina nya hörlurar hehe, älskat verkligen livet när man har dom, så jeklarns fett sound. 20 grader idag o jag bokstavligt talat rann i fejjan o ryggen, woho! När jag kom hem har dom satt fram en stor bunke med popcorn. Gula, smöriga riktigt flottiga popcorn. Så himla goda. Sjysst liksom när jag försöker komma i form hära. Iaf, nu känns det som om det kommer bli storm vilken sekund som helst för himlen är alldeles grå o löven flyger o far! Nu ska jag göra lite läxor som jag har över lovet.

Imorrn ska det bli 8 grader, fyfabian. Då blir det att klä sig varmt alltså. Kommer nog sitta inne hela dan. Idag är ercan på Swedish house mafia hemma. Är så avis, gud alltså. Adjö

Haha juste var tvungen att vakta en hund för ägaren hade hittat en hund som inte var hennes. Den var så fin den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0