Glad dag

Idag har varit en bra dag för jag har pratat o lärt känna människor jag inte pratar med så mycket tidigare vilket är kult! Efter skolan åkte jag hem till Sarah o vi kollade på filmen "Ted". Den var superskoj.Sen kom jag hem o åt middag o sen har jag legat i sängen. Nu ska jag sova. Fick brev från dagy också som vill att jag ska välja kurser o sånt. REDAN?!?!?! jaha, jaja får ta itu med det senare..
 
Nu är det bara denna vecka kvar sen har vi ledigt hela nästa vecka för då är det thanksgiving. Det ska bli kul. Ska vara hemma o träffa släkt o käka turkey o kolla football. Sen ska jag hänga med lite kompisar också. Vi får se vad som sker! Pusspuss godnatt
 
6a01676407f94a970b0167693ceddf970b-500pi_large
Blev för sugen på att se världens bästa film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0