Fyfasen hur jag mår

Min dag idag:
 
*7.00 Gick upp o sa att jag mådde dålig = stanna hemma från skolan.
*Gick tillbaka till sängen
 
*11.00 gjorde te med honung, tog medicin.
*Gick tillbaka till sängen
 
*12.00 Tish kom hem med 4285623 milj. olika andra mediciner. Tog det.
*Gick tillbaka till sängen.
 
*18.30 Vaknade o åt soppa o drack te. Läste tidningen. Tog medicin.
*Gick tillbaka till sängen.
 
O nu ligger jag här i sängen igen. Kul dag va. Min näsa är så snorig o rinner hela tiden så jag har papper uppstoppat i näshålorna. Sen har jag en spray som man sprayar i halsen som gör att den domnar av. Så råkade jag spraya rakt på tungan istället så nu känner jag inte min tunga. Bja. Nu ska jag försöka sova igen. Även fast jag inte gjort något annat än sovit idag, adioso amigos.
 
Snyter mig förövrigt varje sekund så min nos är alldeles röd o torr o svider. Ingen härlig tid detta inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0