Freedom

Det har vart fett bra stämning i skolan idag för att det var sista skoldagen innan en veckas ledighet! Wehooo! När jag kom hem skypade jag med familjen,för pappa fyller år idag (fyllde) så jag pratade med dom ändå tills det var dags för middag. Egengjord pizza framför tvn varje fredag, gött. Sen kollade jag o Callie på spy kids sen kolla vi lite på twilight innan jag somnade i soffan. Nu har jag gått o lagt mig för imorrn ska jag upp tidigt för pannkaksfrukosten nere vid sjön för hela neighborhoodet. Då kommer mina kompisar från Lake side (ett annat high school) o käka pannkakor med mig! Jag har saknat dom så det ska bli jätteskoj! Nu ska jag sova, peace out!

Här är min skulptur-drawing som min spegel ska se ut. Nytt projekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0