FIT FOR FIGHT

Ikväll åkte jag o Robin till en stor sportbutik för jag behövde nya springskor eftersom konditionsträningen till fotbollen börjar nu efter thansgiving-veckan. Så jag köpte ett par jättefräcka gråa dojjor från nike med neon-gröna snören. Sen köpte jag också en tunn, långärmad springtröja och en lite tjockare eftersom det börjar bli kallare. Blir så himla taggad när man har köpt nya fina grejer som man kan använda, man måste ju känna sig lite snygg när man är ute o springer! Så tror jag kör en runda imorrn i min nya fina outfit. Däremot glömde jag att köpa en sån där grej man har iphonen i runt armen för å lyssna på musik. Får köpa det senare. Nu jäklarns ska jag komma iform. Snart blir det träning varje dag + match på helgerna. Vråltaggad. Älskar verkligen fotboll.
 
Idag har jag skypat med syrrorna i uppsala o fick se deras nya lägenhet, så fiiint! Sen har jag lekt med 6 barn, alla hade ett major sleepover här. Herregud. Aja, sen somnade jag i soffan som vanligt. Snart ska jag skypa med soffan, mizz her<3 Imorgon kommer Tish's föräldrar o Robins mamma. Sen äre thanksgiving! Njiihaaaa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0