Fantastisk

Herregud idag på gitarren så hade vi ju uppträdanden. (det har vi typ varje fredag, så vi spelar upp en låt för alla) Det gick bra för mig, var fett med nervis innan men alla där är så himla sköna o roliga o ba skriker o ställer sig å applåderar när man har spelat upp sin truddelutt så man känner sig så duktig. Sen var den en kille som skulle spela, och när han började spela började han dessutom sjunga, och jag säger bara. HELVETTEEEEEE!!!!!
Han var så jäääääääklans duktig och spelade helt underbart o sjöng ännu mer underbart o hela publiken blev alldeles till sig. + att han är skitsnygg så alla tjejer satt o gapade o typ dregglade, helt seriöst han var helt otrolig!!
 
Idag efter skolan var jag för trött för att göra något o min buss var så försenad så jag kom hem kl. kvart i 5. Fy. Var hemma å mös med tvillingarna o käkade hemlagad pizza o kollade på lejonkungen. Det var jättegosigt. Nu ska jag kolla nån mysig serie o somna. Imorgon ska på en fundraiser för att hjälpa en liten pojke som behöver ett nytt hjärta. Pusspuss godnatt
 
Tumblr_new_bird_large


Lilla gänget Joey, Alyce & Ken


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej.
Du glömde att du pratade i telefån med mej. Hälsningar och en välsingnelse!

2012-11-11 @ 00:56:58
Postat av: Anonym

Ps. Ragga på gitarrkillen!!!! Han värkar sååå jävla soft ju! Ta han med storm balli. Just do it. Hejdå

2012-11-11 @ 00:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0