Dramatiskt

Hejsvejs. Kom just hem till ett dött hus. Alla har gått o lagt sig så jag smög in o ska strax göra lite läxor o sen sova. Fett trött.
 
Så idag iaf. 2nd period var det min favvolärare Mr. Goodwins födelsedag (ser ut som jultomten fast smalare) så vi hade köpt tårta o lärt oss spela happy birthday på gitarr. Han är så mysig o han blev så glad o vi hade ett stort tårtkalas hela lektionen. Allt var frid o fröjd tills en tjej började kaxa mot en av mina närmsta vänner här. Dramaa... Det började genom att min kompis sa ursäkta när hon försökte gå förbi den andra tjejen som då knuffade till henne, så det tände eld på det hela. Sen började dom skrika o leva rövare, men det blev inget fysiskt bråk utan mer skrik o : Eeeeey o no u did nooot just call me a bitch. Jag bara stog där o visste inte vad jag skulle göra. Det var lite läskigt eftersom det gällde en så nära vän, haha har aldrig sett henne så arg förut det var helt galet. Hade vi inte tagit med henne ut så hade dom slått till varandra på en gång. Här löser man allt genom slagsmål... Det var dagens händelse!
 
 
Efter skolan hade jag o Sarah yogaclub. Sen ringde vi Ken som också hade stannat kvar i skolan o vi vandrade ner till starbucks o käka lite mellis. Sen åkte vi hem till Sarah o jag köpte ett par SKIT-hörlurar som redan gått sönder, så jag ska tillbaka o ta mina pengar tillbaka, fett irri. Aja sen åt vi middag där å sen fick jag skjuts hem.
 
NU= get work done, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0