-"Happy Halloween"

 
Vet inte hur många gånger jag sagt den frasen ikväll. Det har varit flera hundra människor på våran gata för den är känd som den "bästa" halloween-gatan häromkring. Det har varit SÅ många människor här, det var helt sjukt.
 
Runt 5-tiden kom alla mina småsyskons kompisar hit o käkade middag. Så 10 utklädda, galna ungar käkade burritos här och tjoade o hade sig. Det var som ett dagis här, no kiddin. Sen kl. 6 började de gå trick or treat. Jag o Robin va hemma o satt o delade ut godis. Alltså vi hade 4 hinkar med godis. Allt tog slut kl. 7 vi ba: eeehh jaha o nudå? Men som tur va hade dom en igantisk påse med små smkittles-påsar i så vi kunde ge. Sen gick jag en runda själv o kollade alla fräcka hus med pumpor o skelett! Här får ni skåda lite najsiga halloween pics.
 
Här är våran trädgård:
Hahha bästa bilden jag tagit! Såg inte ens att Ori var där!
Sjysst resultat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0