Träningsnarkoman

Har jag nästan blivit. Fast älskart. Känns så himlans bra. Så idag efter skolan var det första fotbollsträningen. Somsagt så får vi inte börja träna med en fotboll förrens i januari för det är emot reglerna så inga skolor får göra det. Utan nu är det bara styrketräning och springning som gäller. Träffade massa nya tjejer från fotbollslaget och dom verkade jättesjysta! Vi sprang o gymmade o hela köret så blev verkligen astrött. Känns i benen så kommer väl knappt kunna gå imorrn. Sen tog jag, Fer o Kristine bussen hem till dom o käkade glass o sen blev jag upplockad.
 
Fick en liten present av min värdfamilj, dom köpte mig en ny telefon som jag kan ha här eftersom min inte funkar. Så det var verkligen snällt av dom. Och efter jag haft den så ska Callie få den (hennes högsta önskan är att få en mobil). Nu har jag duschat o skitit. Har haft jätteont i magen. Sorry för infon men spydde nästan så ont det gjorde, har nästan aldrig känt sån smärta. Fyy alltså, men nu är det bättre. Nu blire julkalendern o te. Imorrn har jag träning igen och då ska vi bara springa. Älskar att känna att nu jääklarns kommer man igång! WOHOOO!!
 

En sjuk grej är vädret här. Idag gled vi runt i shorts o t-shirt för det var så förbaskat varmt & hela denna vecka ska det vara över 20 grader. Alla är alldeles chockade här i atlanta för det har aldrig varit såhär varmt i deceber. Helt sjukt najs enligt min åsikt iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0