Sankta lucia

Idag är det den 13. Lucia. Vilket inte firas här. Men i denna familj gör dom det. Imorse blev jag väckt 6.20 av att tvillingarna kom in i luciakläder o en stor bricka fullproppad med pepparkakor o lussebullar (eller ja, typ bröd på deras egna sätt) o ljus o hela köret. Det var asmysigt, så käkade gottigott till frukost. Åkte till skolan, hade en tröttdag idag. Så mycket att ta in. Sen hade jag fotbollsträning efter skolan. Vi var ute o sprang med tyngder, så sjukt jobbigt. Hallå träningsvärk! Fick skjuts hem o käkade en burrito, sen barnvaktade jag Harding i 3 timmar. Vi kollade film o spelade spel o åt lite mer pepparkakor, det var mysigt. Nu ska jag sova, har precis skrivit klart en fet uppsats.

Imorrn fyller min världens bästa mamma år! TJOHOOO övar upp min fagra stämma! I love u mama!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0