Sådärja

Nuså sorry lite dålig bloggning är tillbax nu!
 
I söndags åkte jag, Sarah o hennes värdpappa till "mall of georgia" som är det största shoppingmallet här i georgia. Dom hade allt! Underbart. Så köpte julklappar till ungarna på disney-affären. Jättemysigt. Sen köpte jag till mig själv en liten julklapp, ett ögonfrans-serum. Sen åkte vi hem till dom å käkade asgod middag. Runt 9 tiden gick vi över till deras grannar som är ett bögpar på ca 60 bast. Dom är sååååååååååååå söta o snälla. Dom hade just haft party o vi blev inbjudna på efterfest haha. Där satt dom med deras 3 bästa bögvänner, alltså det var helt underbart o dom bor i ett sånt fint hus. Dom bjöd på alla möjliga olika fruktkakor o pupkin pie o hela fadderullan. Sen satt vi där o drack eggnogs som dom hade gjort o pratade med julmusik o julbelysning. Det var verkligen otroligt mysigt, kände mig så välkomnad där. På söndag blev vi inbjudna på partaj igen dit så det ska bli jättekult! Dom har partyn hela tiden.Världens snällaste människor.
 
Idag hade jag anatomyprov, gick som det gick. Inga kommentarer på det. Sen fick jag vänta på bussen i 30 min som var försenad. Sen var vi tvugna att släppa av en kille som hade missat sin buss mitt i nån annan skola 20 min bort så jag kom hem runt 5. 1 timme senare än vanligt liksom.. Idag var det så äckligt fuktigt o varmt, det började spöregna åska o blixtra, men det behövdes här för det har vart torka. Ne nu ska jag sova fick inte många timmars sömn inatt så. Imorrn äre fotbollsträning så kommer hem lite senare då, ching chong!
 
 
 


Harding är verkligen underbar ibland. Han säger så jäklans roliga grejer o är helt galen. Och han introducerar mig som swedish sistah, lillskiten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0