Riktig jul med lussebullar

Igår åkte jag ken sarah o rachel hem till sarah. Dom gick hem medans jag o Ken gick till publix o köpte lussebullar ingredienser för jag skulle baka. Sen vandrade vi hem till sarah o där hjälpte vi till med o spela in deras franska film. Sen ringde jag mammisen på fölsisen o sjöng! Runt 9 började jag baka lussebullar så vi satte på julmusik o dom fick hjälpa till lite grann med mått å smälta smör o så. Så otroligt gott blev det! Kändes verkligen som jul då. Lyckades perfekt med lussebullarna o dom smakar precis som hemma, ååååhhhh hallelujah alltså! Fick ta med hälften hem så jag har. Sen fick jag skjuts hem vid 12 o gick hem o somnade ganska pladask.
 
Vaknade imorse av tomt hus, fett skönt. Sov till halv 12, käkade mina lussebullar o drack mjölk. Och nu väntar jag på att nån ska komma hem o skjutsa mig till sarah igen, vi ska ha chill-dag. Najs. Måste ha lite lugn o ro idag känner jag o då är jag alltid välkommen till sarah för här är det alltid tjo o skrik. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0