Mysar

Mådde inget alls bra idag i skolan. Min näsa rann o jag hade världens huvudvärk så jag ringde Tish o hon kom o hämtade mig o checkade ut o allt. Så kom hem vid 12 o satte på mig pjamas o somnade i sängen till halv 5. Då tog jag en macka. Familjen gick på pizzaparty då o jag stannade hemma o gjorde tomatsoppa o toast med ost o låg i soffan o kollade på film o snöt mig. Måste bara rekomendera filmen 'holes'. Den var grym!

Nu har jag gått o lagt mig igen. Mina ögon har börjat rinna nu så orkar inte hålla ögonen öppna. Hörde om snökaoset hemma i Sverige. Herregud alltså. Det får mig att sakna snö faktiskt. Här är det liksom typ sommar. Får massa härliga snöbilder o mina vänner här blir alldeles till sig när dom ser dom. Här är vårt lilla julpynt än så länge. Ska visa er några hus senare. Det är ju tävling igen om vem som har bäst julpynt i trädgårda. Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0