Ledarn

Ja somsagt idag var jag ju barnvakt åt 6 små liv med en tjej som heter Drew. Hon var trevlig, lika gammal som jag, men herregud vad ungarna är kaosiga. Är alldeles trött i huvet nu. De vuxna åkte kl. 4 o va bröllopsfina o hela köret. Sen har vi målat och byggt en liten minijulgran och kollat på film o käkat pizza o cupcakes. Allt har gått väldigt bra men jag skulle inte ha klarat det själv. Skönt att jag hade lite hjälp, hon åkte hem vid 8 så jag har chillat runt själv o snackat med mina bästisar. De 4 minsta somnade runt halv 9 ganska så snabbt vilket var skönt. Nu dricker jag mjölk o äter nutellamacka o väntar på att glada föräldrar ska trilla innanför dörren. Det lät från telefonen som att dom hade himla kul iaf. Puss o hej
 
Haha älskar den här bilden, synd att inte helli var med det hade väl vart fantastiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0