IKEA ,frälst

Känt som om jag vart hemma i Sverige idag. Alldeles underbart.
 
Imorse masade jag iväg mig till skolan, fortfarande fett sjuk men får inte missa mer av denna termin så var tvungen. Efter skolan åkte jag, sarah, fer o kristine skolbussen hem till dom o väntade på essi o kate som kom lite senare. Sen åkte vi till IKEA för å käka svensk julbord. FYFAN VAD GOTT OCH UNDERBART DET VAR! Jag är helt frälst nu. ALLT fanns. Potatismos, kötbullar, brunsås, sill, lax, prinskorv, pepparkakor, risgrynsgröt, glögg, dammsugare, julmust, julskinka. Herregud åt tills jag sprack. Det var så gott och det kändes som om jag satt hemma i Sverige. Alldeles otroligt underbart o gott. Är verkligen så glad o mätt nu. Fick lära tjejerna massa svenska saker o nya ord, haha det var så mysigt. Kom hem för en liten stund sen o nu är min näsa så täppt att jag inte kan andas genom den. Puss o kramiz nu ska jag sova. Imorrn ska vi kanske ut på en liten hajk, vi får se! Ciao!
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0