Hotel Ritz

Hejsansvejsan. Jag sov hos sarah inatt för jag orkade inte åka hem. Igår kollade vi på film o spelade spel hela dagen, jätteskönt, en riktig slappardag. O sen kollade vi på lite emil i lönnerberga, eeeeemmiiiiiillll!!!

Idag åt vi jättegod frukost, äppleskiver. Ska laga dom när jag kommer hem, så himla goda. Man gör som pannkaksdrg fast man steker dom som små bollar o äter dom med florsocker o sylt. Mums. Nu kom vi just hem från ett julparty på Ritz. Sarahs värdmamma jobbar där som kock så vi vart medbjudna. Hade ju inga andra kläder med mig än jeans så fick låna kjol o kofta o boots. Riktigt fancy. Det är så himla fint där känner sig som värsta biljonären när man glider runt där inne. Det var skitgod mat o massa god efterätt. Darla visade även runt i köket o bakom allt så det var som värsta rundturen på hotellet, det var coolt! Strax ska vi på pizzaparty till grannarna. Snacka om matkoma. Blev ingen ridning för det spöregnar sen imorse. Får bli en annan gång! Pusspuss

 

Denna familj är som min andra familj. Världens skönaste par o Sarah är som min syrra. Himla skönt att jag alltid är välkommen till dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0