Hajk

Idag kära vänner har vi vart ute i vildmarken o hajkat! Det var allt en upplevelse det.
 
Jag, Robin o Callie åkte o plockade upp Sarah. Efter 45 min var vi framme mitt ute i ingenstans. Det kändes som en stad i Texas ute på landet med massa rancher. Det var svintufft. Med massa cowboys o gamlingar o traktorförare med ölkagge o hattar. Små caféer o skitiga gator men samtidigt väldigt mysigt. Aja, vi kom in i parken iaf o började traska runt i skogen 2 miles. Det var jättemysigt o bara vandra runt i skogen o snacka o svettas lite. Sen såg vi en jättestor fågel o en ödla också på vägen. När vi kom tillbaka svettiga o trötta åkte vi in till den där lilla staden igen o käkade världens godaste ekologiska hamburgare. Sen¨provade vi boiled peanuts. Det var jättesalt, en typisk "södern-grej". Sen åkte vi hem o jag somnade en stund i bilen.
 
När vi kom hem chillade jag lite o sen käkade vi middag. Sen åkte vi till Callies körsång i kyrkan. Det var sååååå mysigt. Dom sjöng massa jullåtar o sånna man kände igen också o dom var så duktiga!! Sen var den en damkör o manskör. Fick verkligen julkänsla. Shit, snart är det julafton!!!!
 

Min värdmamma, ja o dansken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0