Hajk

Imorse åkte hela gänget till ett hajk ställe. Vi var 13 pers som vandrade runt på ett ställe med jättestora forsar och små vattenfall. Fast det var svinkallt o stormigt. Alltså höll på att frysa ihjäl. Efter 2 timmar fick vi nog o åkte hem o nästan alla sommade i båda bilarna. Vi kom iaf hem o drack varm choklad o värmde upp oss. Sen har vi bara vilat o slappat för alla vart så trötta.

Till middag beställde vi smartig thaimat. O sen har jag bara pratat med vännisar o kollat serier nu på kvällen. Imorrnbitti kl. 6 på morgonen avgår bilen härifrån tillbaka till Hilton Head. O jag kan inte somna nu så jag får vällan sova i bilen. 10 timmar tillbaka. Herregud vad vi far. Aja nyår firas iaf där på ön, mysigt! Deras grannar kommer ner till nyår (som bor i världens största lyxvilla). Dom har 3 ungar runt min ålder så ska hänga med dom! Det ska bli kul, st aldrig träffat dom men hoppas dom är sköna. Hoppas även jag får de inuti huset, det är helt insane på utsidan iaf!

Hörs imorrn när jag är framme där! Pusspuss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0