Full rulle

Idag har jag vart igång hela dagen. Haft en riktigt bra dag idag i skolan. Allt var bara bra o sköna kompisar. Efter skolan var det fotbollsträning. Alltså jag älskar att träna, märker att jag blir fett med lycklig av det o mår jättebra. Vi sprang runt planen med tyngder och gymmade o olika övningar. Fick massa beröm av coachen o vi snackade lite vad för position jag spelar o sånt, hoppas verkligen jag kommer i varsity-laget!! Sen kom mina värdmamas kompis o hämtade upp mig för hon jobbar precis bredvid min skola. Sen kom jag hem, lockade Callies hår för hon hade juluppvisning med hennes kör ikväll. Så vid 7 åkte vi o kollade på uppträdandet med barnkören. Alltså dom var så himla bra, jätte proffsigt! Sen var det julfika efterår vilket var mysigt o gott. Nu ska jag sova, inga läxor! Ska kolla ett avsnitt vampire. Haha vampyrkillen, sorry kan inte släppa det. Peace!
 
 

Wehoo ska bli så vältränad nu alltsåÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0