Final exams

Idag hann jag precis till bussen. Hon väntade på mig, vänligt utav henne. Fick ju en varning i veckan för att jag råkade springa framför bussen, haha, om man får 3 varningar blir man suspended från bussen i 1 vecka. Ojdå. Jaja nu är det snart jullov. Imorrn. WOHOO!
 
Idag hade vi finals i alla ämnen. Först anatomi, på allt vi har lärt oss under kursen, 80 frågor. Men det gick fett bra, kunde oväntat mycket. Sen hade jag mitt gitarruppträdande, spelade jason mraz I'm yours. Fick stående ovationer, så jäklans stolt över mig själv i den kursen alltså. Var pissnervös, har ju världens brutalaste scenskräck, o så satt jag där framför alla människor med mikrofon inkopplad i gitarren o 2 högtalare o inspelningsband som spelade in mig dessutom. Är så nöjd! Sen hade vi matteprov på allt vi lärt oss. Alla failade. Haha, alltså herregud. Brutalt.
 
Eftersom jag är klar med alla ämnen nu så jag ju inget att göra imorrn på lektionerna så jag frågade mina mammor om jag kunde ta sovmorgon imorrn o gå till sculpturen som är min sista lektion o det gick bra. Måste nämligen lämna in mitt slutproject o bli klar med min spegel, sen är det äntligen lov, oooooh så skönt.
 
Ett paket väntade på mig när jag kom hem från mina syrror soffi o lolli! BLEV SÅÅÅ GLAAD vad ni är mysiga!! Fick min favoritchoklad som dom inte har här och ett jättefint guldhalsband med ett litet hjärta som symboliserar oss alla syrror. Ska ha på mig det nu hela tiden. Jag började böla, haha saknar hemma så mycket även fast jag har det så himla bra här. Tack lollzor o soffzor ni e bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0