Fezt

Det var skitkul på partajet i lördags. Det var i värsta hoodet, o typ 35 pers. Men det var ändå askul. Väldigt annorlunda från hemma dock. Festerna här börjar liksom runt 8/9 tiden, väldigt tidigt men dom håller på länge. Kult. Sen sov vi där hos Jennifer där vi var hos. Sen på morgonen tog vi taxi hem och gick o köpte massa gottis o gick hem till Fer o Kristine. Blev lite drama men mina värdmamas och jag blev upphämtad på en gång. Dom var arga för att jag inte hade smsat dom, vilket jag hade gjort 2 gånger men dom hade inte fått dom. Så söndagen var inte en toppendag direkt men nu är allt bra igen.
 
Idag var det skola, en bra dag. Jag vaknade av mig själv halv 7 för jag gick o la mig 8 i söndags för jag var så trött. Så fick ordentlig sömn. Sen fick jag tillbaka mitt matteprov. 93/100!!!!!!! Sån jäkla seger på den! Sen ska jag försöka fixa burkar till min gitarrlärare för några lärare på skolan har en tävling vem som kan samla mest burkar. Så om man ger honom 5 burkar behöver man inte göra uppträdandet på fredag, katchiiing jag ska allt ge honom burkar!
 
Ikväll är det treelightning o då är gatan avstängd och en gigantiskt träd ska vara julgranen. Ska ta lite bilder så ni får se ikväll, sen kommer jultomten också och så får man varm choklad. Mysigt, dock känns det fortfarande inte som jul. Pizz owthaah
 
Vi var hungriga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0