Fantastisk julafton

Har haft en helt underbar julafton idag! Blev väckt av småbarnen kl. 7 som kom inspringandes in i mitt rum. Vi åt nutellamackor o mjölk till frukost. Då var det liksom fortfarande kolsvart ute så mysiga ljus o tomteljus var tända o mysstämning. Sen började paketöppningen i pyamas för allesammans. Och jäklar vad paket! Först var julstrumpan proppad av saker o sen alla tusen paket. Alla blev så glada och stämningen var så god. Jag fick massa nödvändiga prylar, tränings outfit, borste, filmer, kläder, iphonehögtalare, ramar, choklad o hela köret. Så bra grejer!

Sen blev jag alldeles varm i hjärtat när tvillingarna viskade i örat på mig efter dom öppnat presenterna från mig: You made this the best christmas ever Susanna, och sen en stor varm kram. Höll på att dö dom är för söta ibland. O sen blev mammorna jättejätteglada för deras present. Fantastisk känsla när man gör andra människor glada.

Dagen rullade på o vi lekte med alla nya leksaker o kollade filmer o myste hela dagen. Har gått runt i pyamas all day. Det har vart så bra stämning o barnen har vart så mysiga o inget bråk alls. Härligt. Sen åt vi turkey till middag. Supersmaskigt! Nu äter jag min belgiska choklad med mjölk, ska sätta på en film nu. Kommer somna tidigt är svintrött. Pusspuss god jul på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0