Sovdags

Vi såg "The odd life of Timothy Green". Vi var nästan helt själva i hela biosalongen, assoft! Det var jag, sarah, fernanda, ken och kristine. Vi fick skjuts av Sarahs hostmamma i hennes beiga punch buggy utan tak, såå snygg o najsigt att glida runt i den i det varma vädret! Sen kom vi dit lite tidigare o kollade runt i mallet medans vi väntade på att bion skulle börja. Filmen var ganska bra, kanske passar för lite yngre barn men helt OK! Sen fick jag skjuts hem. Kommer hem o familjen sitter framför tvn o kollar på film och har käkar middag, burritos! Mycket gott o till efterätt glass o chokladsås!
 
Nu ligger jag i sängen o skypar med fellpottan, här är lite pics,visar mycket bilder för det är roligast.
 
söta småbarn
 
Det här lilla huset kallas klocktornet och här står jag o väntar på bussen varje morgon!
 
Kristine, Fernanda, Sarah och jag i mallet
 
Mooovietaaajm
 
Haha detta är reklamen innan filmen, trodde först det var en riktig gubbe men det var fejk XP
Turistar loss en gnutta
 
Imorrn är det skola igen, måste vakna tidigt, bluääh. O på tisdag har jag ett stort anatomy-prov. Fasen, jaja kort vecka för på torsdag åker vi! TJOHOOOO!
 
Jag och loosern

Kommentarer
Postat av: Silje S. Brekke

Ser ut som om du har det fint! Skypes snart snupp??

Svar: jaaaa lätt siljE! Vi kör när vi har har tid båda 2! :D miss uu!!!
zurris.blogg.se

2012-08-27 @ 18:16:42
URL: http://siljesbusa.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0