Skola imorrn

 Woow vilken händelserik dag!
 
Vaknade vid 10tiden och åt frukost och spelade lite spel med kidsen. Sen gick vi ner till poolen och har badat hela dagen från kl 1 till 6. Där nere träffade jag massa nya ungdomar som jag lärt känna och pratat med. En kille som bor nästan granne med mig, fast han går på en annan skola, en tjej som går i min skola som tar samma skolbuss som jag och en kille som också får på druid hills. Nu känns det lite tryggare när jag ända vet några iaf. Idag var vrålvarmt och strålande sol hela dagen så jag har fått lite mer färg! Jag och Callie kom hem lite senare vid middag, som var hamburgare med vindruvor och morötter, till efterätt glass. Dom äter efterätt till både lunch o middag så här är det mycket mat som gäller! Fast inte överdrivet mycket ändå. Nutella finns iaf varje dag, AWESOME!
 
Efter middag gick vi över till en tjej som bor i mitt neighborhood som går på samma skola, och så träffade vi hennes familj, åh dom var verkligen så himla snälla o gulliga hela familjen och intresserade och alltsamman! Verkligen såå trevliga, och denna tjej ska jag träffa imorrn innan skola o hon ska hjälpa mig hitta runt i skolan o lite så, sen åker vi nog hem också tillsammans!
 
Jag älskar alla människor här runtomkring alla är helt sjukt vänliga och kommer fram o pratar med en, okej kanske för att folk här vet att jag är en utbytesstudent, men ändå, har träffat så mycket nya människor redan som kommer fram o pratar o: Oooh your the girl from sweden right?? Verkligen himla underbara människor här!
 
Så imorrn är det skola. So freakkin nervös menmen allt går nog bra. Har fått mitt schema förresten, vi har blockschema så har endast 4 classes första semestern, sen får jag ta 4 helt nya kurser nästa år som jag väljer då.
 
1 period: Human anatomy
2 period: Guitar
3 period: Math, pre calc
4 period: Sculpture design

Jaa detta ska bli spännande, får ju se hur detta går men allt går nog finfint I hope. Här är lite bilder från idag som ni kan njuta av.
 
Detta är en liten del av framsidan av mitt hus.
 
Här chillaxade vi vid poolen o hoppade trampolin o hela köret.
 
Ett grannhus, alltså ni som sett "a cinderella story", KOLLA DET ÄR JU EXAKT SAMMA HUUUUS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0