OS

Kom precis hem från youth group-grejen, det var olympiska spelen som tema. Det var ca 30 pers där om inte mer. Ungdomar från 9-17 år, alla tävlade mot olika årskurser. Jag trodde det skulle vara värsta religösa grejen och att man skulle sitta o be men det var en speciell söndag denna dag så det var väl därför. Sen sista tävlingen var en vattenlek så alla blev helt dyngsura och gräsiga, oooh det var inte nå najs.Sen gick vi in och åt middag och sen var det prisutdelning och vi vann! SEGER!
 
Nu har jag just käkat lite chirre o lagt mig i sängen! Ska rensa igenom lite bilder jag tagit också! Imorrn är det skola, längtar inte till att vakna tidigt menmen what to do.
 
Sista bilden, jättesmickrande jag vet, men jag saknar er sååå! pusspusspuss

Kommentarer
Postat av: Soffi

gulle rå!! saknar dig!

2012-08-21 @ 17:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0