Ont i huvet dag

Ända sen imorse har jag haft huvudvärk då hela denna dag har spöregnat och vart ett stort svart regnmoln över hela staden. Men ack så fuktigt och varmt, man vart alldeles klibbig när man var ute. Hade provet idag då. När jag fick det o läste igenom första sidan så ba: Wow skojar dom?? Buslätt, men sen när jag fortsatte till de andra 5 sidorna så upptäckte jag, nehe ok så lätt var det inte... Men jag hoppas på det bästa att jag klarade det iaf!
 
Sen har dagen rullat på. När jag kom hem så skulle Callie o hennes bästis Mariah fira hennes födelsedag som är imorrn, så vi åkte o kollade på bio, kommer inte ihåg vad filmen hette, något med wimpy kid, det var bara vi i hela salongen så vi bredde ut oss totalt och låg skönt i dom feta fotöljerna o käkade popcorn o drack läsk! Det var riktigt mysigt.
 
Nu kom jag på att jag har skulpture läxa, ska skriva om nån känd skulptör. Time for some studying sen ska jag gå och lägga mig tidigt, ska ju upp tidigt imorrn o fira födelsedagsbarnet! Pusspuss godnatt!
 

Min sculpture teacher Miss. Fink gillar verkligen mig tror jag. Hon läste till och med upp det jag hade skrivit för klassen. - "This person has really been diggin deep", tack antar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0