Ny vecka

Då var det måndag igen o slitsamt var det att vakna för å gå till skolan. Men men kom dit o hade vanliga lektioner, som varje dag ser ut. Vi har ju samma lektioner hela tiden så alla dagar ser exakt likadana ut. Lärde känna lite nya människor, det är alltid lika kult! Sen kom jag hem och har gjort läxor o lyssnat på musik o lite så. Har mest vart inne på rummet idag o försökt vila för jag var så otroligt trött. Nu har jag iaf lagt mig o mailat familjen o lite sånt. Ska kolla upp när jag har lov o lite sånt eftersom det är en Hawaii-resa med andra utbytesstudenter i februari/mars, och massa från NY ska åka, så jag tänkte att jag skulle kolla runt lite iaf för det vore hejdundrande roligt!:)
 
Åh snart är det Callies födelsedag så vi ska överrraska henne det ska bli så kul hon kommer bli så glad! Sen är det också snart Laborday och vi ska ta ledigt en vecka o åka till south carolina till barnens gudföräldrars hus på stranden! Looking forward to it!! Sol o bad tackar jag icke nej till! Godnatt svenska människor!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0