New York prep course

Hejsan alla banditer därute!
 
Nu är jag framme i New York på preparation coursen! Vi kom igår o jag sov HELA tiden under flyget, elakt mot fellan, men var såååååå trött. Så det gick himla snabbt o smidigt! Kolla på hungergames också den var asbra. Vi bor på ett college utanför New York, 30 min. Det är mycket fint här! Alltså det är så lökigt här man svettas ihjäl så fort man tar ett steg. Har lärt våra nya göteborgkompisar att man säger lök hela tiden man svettas, det tycker dom är jättekonstigt men så är det man säger! Snart ska vi ha lektion typ o lära känna alla andra lite bättre. Skriver här lite då o då jag har internet. Jag skriver mer sen när jag har lite tid! Allt är lite småstressat o fullt schema här så vi hörs later! KIZZEZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0