Missa bussa

Jag missade min skolbuss imorse, eller jag var 10 m ifrån den o kärringen valde att åka istället för att vänta 3 sekunder till, sorry men blev fett med irri. Men jag hann ändå kom precis innan klockan ringde! Hade prov imorse, haha alltså det var ett skämt. Vi fick ett formellblad med true vs false. Och läraren sa alla svar innan och efter för att kolla så att alla fick 100% rätt.
 
Sen var det en helt vanlig dag! Satt ute i steksolen o åt lunch. Jag känner mig alltid så badass på luncherna för skolreglerna är att bara seniors får sitta ute o käka skollunch men eftersom jag har flest seniorkompisar så äter jag ute med dom! Det är mycket mer najsigt!
 
Kom hem o somnade i källarn när tvillingarna lekte, åt middag och nu har jag pluggat till anatomyprovet och gitarrprovet imorrn. Ska ju göra soloframträdande på gitarren också, freakkkyy. Men får väl jamma loss lite då vet inte riktigt vad jag ska spela än. Snart är det helg vilket är skönt! Inte för att det är tråkigt att gå i skolan här men jag tackar inte nej till att sova lite längre på mornarna! Nu ska jag äta nutellamacka o dricka mjölk o kolla på geordie shore, lolligaste serien! Lolli den var asbra! Pusspuss godnatt från SURRI
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0