Mår bra

Hejsan lolli o min familj om ni läser detta (vilket jag hoppas att ni gör)
 
Nu har vi just ätit frukost, Just saaayiin gonna rulla hem detta år. Amerikanska pannkakor, sirap, korv o nån annan fet röra var frullen, men gott var det!:)
 
Snart ska vi ha klass, vi ska prata om typ hemlängtan o lite sånt man kan få under årets lopp. Vi ska ha en megalång lektion, taggaaaaa! hehe, jaja efter det ska vi simma i poolen o göra nån uppgift, sen ska vi köra american football o cheerleading, alltså vi har små tävlingar i allt så det gället o göra sitt bästa. Eftersom det är OS nu så har vi vårt eget OS här på campuset. Å förresten det känns så töntigt, våra ledare TVINGAR oss prata engelska t.o.m. med svenskar o norrmänn, känns så konstigt eftersom vi redan förstår varandra menmen. Igår hade vi filmmys men det blev jättefail för ljudet funkade typ inte så alla bara satt o antingen lanade eller snackade. Svenskarna o norrmännen körde bubblan som vi lärt dom o det är superskojsigt! Somnade väl runt 12. Jag skriver mer senare när jag har tid, för nu måste vi snart gå så vi slipper sjunga!
 
Här är lite bilder LIVE!
 
Här är fellans rum, men vi chillar här, mitt rum  ser likadant ut bara att jag sover i en våningssäng, högst upp.
HAHAHaHAHA lustigaste bilden jag sett. Detta är vårat passkort som vi måste ha på oss hela tiden för att öppna dörrar osv, vi bor ju på ett college så vakterna ser att vi SKA vara här o inte är några tjyvar. Vi var liksom tvugna att ta bilderna direkt när vi kom hit, då alla var jättetrötta och svettiga. + att man känner sig som en reseledare när man har på sig det hela tiden. PUSPUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0