Lökigt

Totalsvettig dag var det idag! Vaknade o käka frukost, sen åkte jag, Robin, Harding o Ori till Callies fotbollsmatch, tog ca 45 min, vi åkte genom Atlanta och jag fick se alla skyskrapor o lite stad vilket var härligt! När vi var där gassade solen på som satan så vi fick hämta stora paraplyer för att få lite skugga, svettades som en gris herregud måste ha varit den varmaste dagen på länge. Efter matchen köpte vi varsin snow cone, vilket jag aldrig ätit förut. Man får en kopp med is, sen häller man på vilken smak man vill ha och det finns alla möjliga olika smaker, jag tog lemon och jordgubb, det var så gott o läskande!
 
Sen kom vi hem o vilade, jag pratade lite med ercyspercy, oo saknar henne så!! Sen åkte hela familjen till en etiopisk restaurang, kommer inte ihåg namnet. Där åt vi en jättekul grej. En gigantisk tallrik som alla delade på med massa olika högar av köttfärs, ätror, sallad, spenat osv. Sen tog man ett jättekul bröd (som såg ut som en handuksrulle och lite mojs o åt. Aldrig ätit det förut, men det var en spännande upplevelse! Såhär såg det ut.
 
Nu ska jag sova, kollade på king's speech förut men somnade, är helt utmattad för man gör grejer hela tiden här, högt tempo men kult! Imorrn ska jag följa med kompis på en church youth group, det ska också bli intressant, får se om det är något för mig. Godnattgodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0