Kalas

Då vankas detkalasdags för callie som blir 10 idag! Är fööör trött gick upp kl. 5 imorse och gjorde läxan jag glömde göra igår. Sen åkte vi till health center o väntade i timmar på att göra en snabb undersökning som skolan behövde. Sen fick jag skjuts till skolan, kom inte dit förrens 11. Var tvungen att gå till attendence office o checka in mig o gå till mina lärare o få underskrift för ett hallpass, herregud dom är verkligen strickta här i skolorna i usa. Sen tog jg skolfoto, ser säkert aslökig ut menmen.. Ska beställa yearbooken o spana! Dagen gick ganska snabbt, men är så trött nu vill bara sova egentligen.. Snart kommer middan som dom beställde online, sen massa cupcakes o glass o onyttigheter. Gött!!

Harding skriver grattiskort till syrran!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0