Copycat

Kom just in från en svettig fotbollsmatch med lilltjejen! Det är sååå varmt även på kvällarna, puuuh!
 
Vart en stressig morgon med för jag försov mig en gnutta men hann med skolbussen ändå! Alltså det är riktigt chill med skolbuss, vi har en hel lång buss jag och 10 andra som jag lärt känna som är jättesjyssta, så vi håller alltid koll på varandra om det är nån som saknas eller så. Jämfört med de andra 30 bussarna som är smockfulla , men det är för att vi är så få som bor i detta område.
Här har vi den läckra buzzen jag åker i!
Skolan rullade på, det var storm och regn imorse så det var lite kaosigt vid skolbussarna. Men annars gick det bra, känner att jag förstår det mesta av vad lärarna säger, förutom i matten som är lite svårt ibland. Ooh vi har redan så mycket i skolan, dom börjar verkligen direkt här! Sen måste jag skaffa skåp, och en ryggsäck som alla har, känner mig lite småmobbad för att jag inte har det. Får väl åka och skaffa det i helgen! Haha alltså på min sculptureclass när vi skulle visa våra läxor så hade jag mitt papper på bordet o sen skulle jag bort o hämta en grej. Och tjejen bredvid mig hade glömt att göra läxan (hon sa det och hennes papper var inte ifyllt), japp då när jag kommer tillbaka o sätter mig så ser jag hennes papper, allt exakt kopierat från mig jag ba: hmmm okej? Inte nog med att hon skrev av allt på mitt papper, som förövrigt var individuellt. Vi skulle liksom hitta på ett icke-existerande djur och skriva massa fakta om den. Sen när jag börjar måla en nyckelpiga från en speciell vinkel och en rakt uppifrån, alltså vi fick välja precis vad vi ville att måla! VAD TROR NI HON GÖR DÅ?!?! Precis samma bilder jag målat målar hon av... herregud snacka om att inte ha någon fantasi.
 
Appråpå nått helt annat, jag fick just en gitarr av min värdfamilj som jag kan spela på å lära mig till skolan, så mysigt! Sitter i mitt rum o jammar för mig själv, har gjort klart läxorna så now its freeeetime! Är rätt trött ska nog lägga mig snart. Det var min dag idag, och åå mamisita I love you so much fick ett sånt fint sms!! I Love u!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0