Helg

Hann med skolbussen imorse thank god!
Hade anatomyprov imorse, tror jag satte alla, riktigt stolt över mig själv! 2 period hade jag mitt gitarrprov, det gick jättebra. Efter provet var det brandövning sen var det framträdandet. Jag spelade en liten egenkomponerad grej o fick 100 poäng vilket är det högsta! Scåååre! Det var ganska läskigt men micket bra övning för en som hatar att vara på scen inför publik. Har verkligen haft flyt känns det som! Sen hade jag mina 2 sista lektioner o sen åkte jag hem med lite kompisar och träffade lite nya människor också.
 
Ikväll var det pizzakväll vilket det är varje fredag här! Vi sitter framför tvn o kollar film o käkar hemmagjord pizza och äppelmos. Very coozy indeed! Fick sms från 2 st jag bytt nummer med o båda frågade om vi kunde hänga igen! Åh så glad jag blir! Så ska antagligen till poolen imorrn om inget annat o hänga med lite buddies som går på andra skolor också! FUN!
 
Now it's time for some geordie shore, har blivit addicted, palla!Åh imorrn ska jag ta fet sovmorgon, om inte tvillingarna börjar spela trummor på morgonen bara... Aja kiss o godnatt vi hörs imorrn!:)

Kommentarer
Postat av: Lolita

Come on! I hope you will pull some lads this weekend and get mortal!! Tashin on baby

2012-08-18 @ 10:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0