dessert

Vi äter efterätt till varje måltid här.... Både till lunch o middag. O dom har nutella och peanutbutter i stora lass... Jag kommer bli fet som en gris, ne men ärligt, får strida emot att inte käka varje dag alltså, just saayiin!
 
Idag hann jag perfecto med skolbussen, åkte dit, hängde i gympasalen som vanligt med alla andra pers tills skolan öppnar 08.00. Hade visst ett anatomy-test idag som jag inte visste om men tror det gick ganska bra ändå får vi hoppas. Sen gitarr lärde mig lite nya chords o hade uppspelning för Mr. Goodwin, haha jätte ovant att säga Mr. o Ms. Blablabla till alla lärare men man vänjer sig snart! Käkade lurre, hade matte o nu håller vi på med statistik o sånt som vi gjorde hemma så nu förstår jag lite iaf! Sen sculpture där jag gör en nyckelpiga i high-relief. Kan ju plåta den när den är klar så får ni se mitt mästerverk!
 
Sen tog ja bussa hem igen, skapade en ny vän också o har var jättesnäll, älskar att träffa nya människor som man verkigen känner att man connectar med! Kom hem o lekte med kidsen som vanligt o har ätit middag o nu sitter jag här o funderar på om vi hade nån läxa tills imorrn. Har glömt vad lärarn sa.. Jaja alla lärare är jättesnälla här mot utbyteselever tydligen med betyg å så. Om man glömt göra läxan elr nått så är det ingen big deal, medans de andra får typ minuspoäng om dom skulle missat nått. Så seger för mig!
 
Nu ropar efterätten, jisses kan ju inte tacka nej liksom, hehe puspuss! Ps. min familj ni får gärna svara på mina mail! :) Ds.
 

Kommentarer
Postat av: lolita

vilken mail har du skickat till??

Svar: till hellis mail o mammas! Skickar det igen till dom!
zurris.blogg.se

2012-08-23 @ 19:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0