Chipmunk

Var med om det sjukaste idag. Jag grät floder för att jag skrattade så mycket o nu har jag alldeles ont i magen.. Jag och Robin satt o kollade på tv och slöade. Helt från ingenstans, eller okej från ett gästsovrum kommer en liten filur kutandes över golvet, upp i soffan, på hela mig och sen på bordet bredvid. Jag hoppade upp ur soffan o skrek alla möjliga galna ord på svenska, (tur att dom inte förstår) och fick en smått hjärtattack. På bordet ligger nu en chipmunk livrädd eftersim han blev jagad av både hunden o katten stackarn. Vi är förståss livrädda och försöker fånga den i en skål typ, men så flur den upp för trappan. Däruppe är resten av familjen och barnen skulle precis gå å lägga sig så hör vi ett skrik från Tish o barnen! Jag och mammorna försöker fånga den och dom bara skriker och hoppar upp i sängen, alltså jag höll på att skita ner mig bokstavligt talat. Jag och Tish skrattade o grät och Robin sprang bara runt och: Aaah caatch it! OMG, nooo, aah,, caaatch it!
 
Sen hade vi stängt dörren till det rummet där vi var o barnen hade stängt in sig i sovrummet bredvid. Självklart smiter chipmunken in till sovrummet där barnen befinner sig, och vi kollar på varandra o ba: OHNO!
Ett vrålande skrik och en panikande gråtande Callie kommer utspingande. Hela situationen är helt vrängd så vi börjar gapskratta o kunde inte sluta. Tillslut fick vi ut lilldjuret finally, men det tog sin tid! Alltså det var länge sen jag skrattade så mycket och det var verkligen så himla sjuktkul. Går inte riktigt att förklara hur kul det var men jag kommer iaf aldrig glömma när det sprang en chipmunk på mig, herregud....
 
Här har vi ju lille krabaten... Alltså jisseees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0