Chillin'

Hej människor!
 
Nu är klockan snart 3 här, jag är ensam hemma för the moment. Imorse gick jag ut o sprang 1 timme runt sjön och runt lite överallt. Jag uforskade med andra ord. Sen pratade jag även med fello i telefonen medans jag powerwalkade. Åh det var så härligt och skönt! Sen kom jag hem o duschade o sen har jag kollat på tangled den är så myyyysig! Idag är en riktig chilldag, barnen är hos kompisar o leker o den äldsta är på fotbollsturnering. Så jag är hemma o vilar, men klockan 5 ska jag gå till en kompis som bor här och sen ska vi till den där kyrkogrejen som håller på ända till halv 9! Ingen aning om vad vi ska göra men det blir spännande!
 
Förresten här är lite bilder från min kamera som jag helt glömt bort att jag har med mig. :P
Här är lite bilder från veckan i NY med världens bästa gäng!
 
Denna vecka var verkligen underbar och jag träffade så mycket nya härliga o snälla människor lite världen över! Det var AWESOME och jag saknar alla såå mycket! Hope I'll see u soon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0