Biizzyy

Hejsan alla män o kvinnor!
 
Jag har haft väldans fullt upp hära. Igår sov jag över hos en tjej, Sarah som är från Danmank, vi har matte tillsammans i skolan. Ååh dom bor så fint precis som i desperate housewifes! Vi åt b&j o kollade på 'Whats your number?' den är såååå rolig! Sen somnade vi pladask. Nästa morgon åkte vi till ett ställe och gjorde manikyr o pedikyr. Det var sååå skönt, satt i en fet massagstol med fötterna i ett litet fotbad med spagrejer o så filade dom o hela köret. Det var verkligen så skönt o det blev så fint. Nu är mina naglar ljusrosa o tjusiga!
 
Sen när vi var fina om fossingar o händerna åt vi lunch på en jättegod italiensk restaurang ute i stekande solen, fick lite färg tror jag till o med. Till efterätt gick vi o köpte frozen yogurt, WOOOOWWW vad gott! Kommer köpa det många gånger säger jag bara. Min favoritgrej redan, man kunde välja mellan massa olika smaker, o sen hälla på massa med olika grejer på, jag tog m&m's, hallon o jordgubbar på min! Sen åkte vi till ett stort shoppingmall där vi shoppade loss på abercrombie&fitch, victoria secret, pink, forever 21 o hela köret! Så fantastiskt att ha alla dom bra affärerna så nära, weey är så lycklig! Dit kommer jag åka många gånger, hann inte ens kolla i alla affärer så dit återkommer vi till.
 
Sen fick jag skjuts hem vid 6, käkade middag med familjen. Efter gick vi ner till poolen och Kelsey jobbade där så jag hängde med henne o hennes kompis ända till för en stund sen. Det var jättemysigt vi satt vid poolen med fötterna i vattnet och strålkastarna var tända o alldeles mörkt ute o pratade lite om livet. Det kändes som om jag var ute vid poolen på ett hotell i Thailand eller nått för en sekund, jättekonstigt. Det här är liksom mitt hem nu i 1 år. Sjukt. Aja fick skjuts upp, man ska inte gå själv här på gatorna på kvällen finns mycket konstiga typer här på nätterna.
 
Här är lite bilder från dagen:
 
Precis utanför Sarahs sovrumsfönster
 
Beställde pasta bolognese med köttbullar, fett smarrigt!
 
Uteserveringen, känns så utomlands.
 
Nya naglar, jess
 
Frozen yogurt, yuuuuummmiiiieee
 
Min shopping, köpte en college-tröja, oranga a&f mjukisar o en tunn hoodie med stor luva från pink!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0